Saturday, October 9, 2010

Æsker med havtorn

Det er desværre nogle elendige fotos, jeg kom ved en rædsom fejltagelse til at give min Iphone et bad i opvaskebaljen, så den ligger til tørre et par døgn, før jeg kan få et overblik over hvad der er sket med den, derfor har jeg måttet bruge mit webcam.
Jeg har lavet nogle forskellige æsker, de rigtige farver ses bedst på skabelonerne.

Boxes with buckthorn

So sorry, the photos at worse than usual: I gave my Iphone a bath by mistake, it fell into the kitchensink, now it has to dry for some days, before I can find out if it is damaged. Therefore Theese photos are made with my webcam.
I have made some different boxes, because of the webcam, the colours are best on the templates.













































2 comments:

Anonymous said...

Love the shape of the first box .... being able to sit it either way makes it very interesting.

Judy B

Anonymous said...

thank you for the beautiful boxes too!!!