Thursday, September 3, 2009


Hjerte med blomster

Det sker ofte, at det jeg laver ikke rigtig vil som jeg vil. Jeg havde en ide om hvordan dette hjerte skulle se ud, men det blev ikke helt hvad jeg ville, det nederste billede viser nogle af de frygtelige stadier på vej mod et resultat, som jeg overvejer at lave om.

Heart with flowers

It happens rather often, that something will not work out the right way. I had an idea of how I wanted this heart, but it does not look exactly like my idea, I show some of the even worse ones I had to make before I ended up with this one.








2 comments:

Unknown said...

Oi Margit...det er et tålmodighedsarbejde!!!

Jeg synes det er den smukkeste sommerbuket, man kan tænke sig...sådan en buket plukkede min mor hver gang en af os søskende blev student....så den vækker minder om en svunden tid...og min mor som ikkke er her mere. Tak!

Liz said...

Beautiful! I am going to make these with my children.